FIA ha eliminado las bananas disuasorias en T9-T10 que habían provocado roturas de ala y salidas. Ahora hay sensores de límite pista.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) July 1, 2020
FIA removed yellow sausages from T9-T10 that caused front wing failures. Intead there are track limits sensors.#austriangp pic.twitter.com/W1VdYpIGRU
NEW: Netflix crews filming McLaren and Red Bull at Austrian Grand Prix - https://t.co/zYLQpJWPlx
— RaceFans (@racefansdotnet) July 2, 2020
By @racinglines @racefansdotnet#F1
Updated for the *new* #F1 season opener 😉 At last, racing is back! #AustrianGP pic.twitter.com/rAsOoRo3tm
— F1 Australian Grand Prix (@ausgrandprix) July 2, 2020
Algunos pilotos duermen en motorhomes aparcados en el mismo paddock: Vettel, Pérez... Estilo MotoGP.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) July 2, 2020
Some drivers sleeps in motorhomes parked at the paddock: Vettel, Pérez.. MotoGP style pic.twitter.com/V6w1TA20ob
Presiones mínimas para el #AustrianGP : Del 24,5psi(+1)
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) June 29, 2020
Tras 19,0(-0,5)
Caídas max : -3,5(=)/-2(=). Mismos compuestos que 2019= C2, C3 y C4.
Minimum pressures for the #AustrianGP: Front 24,5psi(+1)
Rear 19,0(-0,5)
Max cambers: -3,5(=)/-2(=). Same compounds than 2019= C2,C3, C4 pic.twitter.com/iBj5q1TTKH